Contactloos Betalen

Contactloos Betalen

Onbeheerd Betalingssysteem

Onbeheerd en toch automatisch laten werken. Klantgericht : Zelfs wanneer u niet aanwezig bent, blijft ons systeem functioneren met de hoogste focus op de eindklant.

Zonder bestuur een betalingssysteem voor u laten werken. De doelstelling van ‘onbeheerd’ houdt in dat er totaal géén menselijke tussenkomst noodzakelijk is. De eindklant of consument doet de handeling.

De voordelen van een contactloos betalingssysteem

Voor de eindklant

  • Vlot en gebruiksvriendelijk

  • Flexibel om ener welke betalingsmethode te hanteren

  • Klantervaring verbetert

  • Voorál snéllere en vlottere service

  • Hygiënisch naar de eindklant

  • Erg gegeerd bij HACCP-controle alsmede een etiquette naar de eindklant

  • Autonomie en zelfvoorziening

Voor handelaar of bediende

  • Over en altijd contact houden met de consument

  • Nieuwe inkomstenbronnen creëren

  • Géén arbeidskosten meer voor afhandeling contant geld

  • Het personeel moet zich niet bezighouden van retourneren van wisselgeld (lees : géén krimp, kastotalen zijn altijd juist !)

  • Verhoogde beveiliging

  • Géén foutenmarges meer

  • Kassabonnen worden direct in het betalingssysteem bewaard

  • Valse munten of biljetten worden onmiddellijk geweigerd

  • Vermijdt interne fraude

  • Upsell en advertentiemogelijkheden (via klantendisplay)

  • Directe integratie/koppeling met het POS-kassasysteem.

  • Géén contante afstemming meer vereist

  • Mogelijkheid van integratie aan álle verkooppunten

Uiteraard is de het contactloos betalingssysteem niet alleen bedacht voor bakkerijen, slagerijen, voedingsmarkten of verswinkels.

Talloze referenties naar bloemenwinkels, apotheken, dieren- klinieken of winkels, taxibedrijven, carwashes tankstations, restaurants, fastfoodzaken tot en met kledingwinkels, gemeentehuizen of gemeenschapscentra blijven net zo min onbesproken met deze nieuwe ontwikkelingen.