Contactloos Betalen
Contactloos Betalen
Onbeheerd Betalingssysteem
Onbeheerd en toch automatisch laten werken. Klantgericht : Zelfs wanneer u niet aanwezig bent, blijft ons systeem functioneren met de hoogste focus op de eindklant.
Zonder bestuur een betalingssysteem voor u laten werken. De doelstelling van ‘onbeheerd’ houdt in dat er totaal géén menselijke tussenkomst noodzakelijk is. De eindklant of consument doet de handeling.

De voordelen van een contactloos betalingssysteem
Voor de eindklant
Vlot en gebruiksvriendelijk
Flexibel om ener welke betalingsmethode te hanteren
Klantervaring verbetert
Voorál snéllere en vlottere service
Hygiënisch naar de eindklant
Erg gegeerd bij HACCP-controle alsmede een etiquette naar de eindklant
Autonomie en zelfvoorziening

Voor handelaar of bediende
Over en altijd contact houden met de consument
Nieuwe inkomstenbronnen creëren
Géén arbeidskosten meer voor afhandeling contant geld
Het personeel moet zich niet bezighouden van retourneren van wisselgeld (lees : géén krimp, kastotalen zijn altijd juist !)
Verhoogde beveiliging
Géén foutenmarges meer
Kassabonnen worden direct in het betalingssysteem bewaard
Valse munten of biljetten worden onmiddellijk geweigerd
Vermijdt interne fraude
Upsell en advertentiemogelijkheden (via klantendisplay)
Directe integratie/koppeling met het POS-kassasysteem.
Géén contante afstemming meer vereist
Mogelijkheid van integratie aan álle verkooppunten
Uiteraard is de het contactloos betalingssysteem niet alleen bedacht voor bakkerijen, slagerijen, voedingsmarkten of verswinkels.
Talloze referenties naar bloemenwinkels, apotheken, dieren- klinieken of winkels, taxibedrijven, carwashes tankstations, restaurants, fastfoodzaken tot en met kledingwinkels, gemeentehuizen of gemeenschapscentra blijven net zo min onbesproken met deze nieuwe ontwikkelingen.