E-commerce

Anticipeer in deze wisselende tijdgeest en ga aan de slag met een WebShop-/ Reservatie-kassasysteem om een nieuw inkomstenbron aan te boren !

E-commerce

Anticipeer in deze wisselende tijdgeest en ga aan de slag met een WebShop-/ Reservatie-kassasysteem om een nieuw inkomstenbron aan te boren !

Blijf niet bij de pakken zitten !

Met behulp van een Reservatieplatform en WebWinkel ziet de klant jouw zaak alsóók de uitbreiding van een virtuele etalage. Een all-in-one kassasysteem die afhalingen en leveringen laat bezorgen of gasten automatisch (per tafel) reserveert. Met een AST WebShop-kassasysteem behoudt jij je cliënteel ongeacht welke omstandigheid zich voordoet. Stel jouw bestellingen gelijk met een webshopplatform en dirigeer je bedrijf van waar dan ook.

Shop in a shop d.m.v. een koppeling webshop – kassasysteem.

Speciaal ontwikkeld voor Retail en Horeca, een uitbreding naar jouw onderneming. De interface van AST is gemakkelijk te bedienen en helpen jou zo in een handomdraai een virtuele retail-vitrine of platform voor maaltijdbezorgingen op te zetten en dit vanuit 1 centrale headquarter.

  • Koppel jouw AST-kassa gelijk met de belangrijkste Retail- of Maaltijd- platformen die zich aanbieden om meer consumenten te bereiken.

  • Wijzig gemakkelijk jouw gamma of menu’s om jou snel aan te passen aan de dagelijkse situatie

  • Hetzij gasten of consumenten elektronisch laten reserveren die jouw zaak willen bezoeken.

  • Groei mee met multi-headquarter managements en dirigeer alles per commerciële locatie

  • Beheer jouw rapportages en data die jou laat groeien, van omzetten tot allerlei prestaties als per categorie

  • Met een AST gekoppeld WebShop-kassasysteem snellere online verkoop

  • Binnen deze veranderlijke tijdgeest kies je best voor een nieuw inkomstenbron naar een markt die steeds groeit in het onlineverkeer.

  • Dirigeer jouw voorraad, zendingen, rapportages en marketingstrategieën vanuit één platform.

  • Veilige gekoppelde betaalterminals met jouw kassasysteem

“… Dankzij de innovatieve technologie van AST kunnen we nauwlettend alle rapporten gedetailleerd opvragen, analyses trekken of samenvattingen uitprinten. In een mum van tijd zien we een compleet overzicht van alle verkopen. Het is een fantastische tijdswinst en al zeker met meerdere restaurants….” – Gaetan Delpreet – India Palace

Visie

Hoe biedt het Retail Kassasysteem de beste service naar al jouw klanten ? Een gesofisticeerd KlantenBeheer

  • Klantenhistorieken

  • Klantenprofielen

  • Aankoopgeschiedenis

  • Automatische Beloningen

  • MarketingBeheer van ál jouw klanten

  • Automatische Nieuwsbrieven

  • Promotie- en Loyaliteitscampagnes

Standvastigheid

Vlotte inkopen doen via het elektronisch Logistiek Beheer M.b.v ons uitgebreid systeem

  • Verzamelen, combineren van inkopen naar alle filialen vanuit één centraal magazijn

  • Snel en efficiënt nabestellen bij meerdere leveranciers tegelijk

  • Retouren, reparaties en transfers verwerken

  • Bestellingen combineren en zodoende goedkoper inkopen.

  • Een elektronisch besteladvies verwittigt een ingestelde minimum voorraad

  • Automatisch bevoorrading van topproducten door forecast- toeleveranciers

Gebruiksvriendelijkheid

Hoe gebruik maken van een uitgebreid RapportageBeheer vanuit deze winkel kassa? Zie in 1 beweging:

  • Best verkochte artikelen

  • Slechts verkochte artikelen

  • Recap selling index van bediendes en prestaties

  • Ingeplande en verzonden inkopen vanuit de winkel kassa

  • Strategieën die jouw verkoopteam optimaliseren

  • Meer dan 250 variabele rapporten

Voor Wie Ontvankelijk ?

Gestaag de historiek van jouw klanten bijhouden, bijsturen en triggeren m.b.v ons uitgebreid Marketingapparaat en KlantenBeheer

  • Verkoopsgeschiedenis per klant

  • Elektronische en/of fysieke gecodeerde Nieuwsbrieven; Waardebonnen

  • Bijhouden van verjaardagen en beloningen

  • Elektronische Promotie- en Loyaliteitscampagnes

“Administratieve rompslomp behoort definitief tot het verleden sedert we AST hebben. Met 1 muisklik kan ik onderscheid zien tussen de online en offline verkoop, of analyses trekken welke artikelen het al dan niet beter doen . Kortom we hebben in één oogopslag een compleet overzicht..” Moda -Reflecta – Kelly Segers