E-commerce
Anticipeer in deze wisselende tijdgeest en ga aan de slag met een WebShop-/ Reservatie-kassasysteem om een nieuw inkomstenbron aan te boren !
E-commerce
Anticipeer in deze wisselende tijdgeest en ga aan de slag met een WebShop-/ Reservatie-kassasysteem om een nieuw inkomstenbron aan te boren !

Blijf niet bij de pakken zitten !
Met behulp van een Reservatieplatform en WebWinkel ziet de klant jouw zaak alsóók de uitbreiding van een virtuele etalage. Een all-in-one kassasysteem die afhalingen en leveringen laat bezorgen of gasten automatisch (per tafel) reserveert. Met een AST WebShop-kassasysteem behoudt jij je cliënteel ongeacht welke omstandigheid zich voordoet. Stel jouw bestellingen gelijk met een webshopplatform en dirigeer je bedrijf van waar dan ook.
Shop in a shop d.m.v. een koppeling webshop – kassasysteem.
Speciaal ontwikkeld voor Retail en Horeca, een uitbreding naar jouw onderneming. De interface van AST is gemakkelijk te bedienen en helpen jou zo in een handomdraai een virtuele retail-vitrine of platform voor maaltijdbezorgingen op te zetten en dit vanuit 1 centrale headquarter.
“… Dankzij de innovatieve technologie van AST kunnen we nauwlettend alle rapporten gedetailleerd opvragen, analyses trekken of samenvattingen uitprinten. In een mum van tijd zien we een compleet overzicht van alle verkopen. Het is een fantastische tijdswinst en al zeker met meerdere restaurants….” – Gaetan Delpreet – India Palace
Visie
Hoe biedt het Retail Kassasysteem de beste service naar al jouw klanten ? Een gesofisticeerd KlantenBeheer
Standvastigheid
Vlotte inkopen doen via het elektronisch Logistiek Beheer M.b.v ons uitgebreid systeem
Gebruiksvriendelijkheid
Hoe gebruik maken van een uitgebreid RapportageBeheer vanuit deze winkel kassa? Zie in 1 beweging:
Voor Wie Ontvankelijk ?
Gestaag de historiek van jouw klanten bijhouden, bijsturen en triggeren m.b.v ons uitgebreid Marketingapparaat en KlantenBeheer
“Administratieve rompslomp behoort definitief tot het verleden sedert we AST hebben. Met 1 muisklik kan ik onderscheid zien tussen de online en offline verkoop, of analyses trekken welke artikelen het al dan niet beter doen . Kortom we hebben in één oogopslag een compleet overzicht..” Moda -Reflecta – Kelly Segers